Tack för beställningen på ostelenhonung.se

Nedan har vi redogjort för de allmänna köpvilkoren.

  1. Omfattar

    Köpevillkoren är enlighet med svensk lag. Och behandling av personuppgifter

  2. Kontraktspartner

    Köpeavtal är emellan Kund och:

    Posabi AB/Österlenhonung
    Håkan Albrektsson
    Postadress:
    Ramsåsa Björkhaga Gård,
    27397 Tomelilla,
    Sverige.
    Momsn:r Se 5568871890

    Mail:

    Om du har någon frågor angående våra tjänster, Kontakta oss via mejl så hjälper vi med ditt ärende
    inom kort.

    Erbjudande och Beställning.

    När ni tittar på produkter på webshopen representerar det enbart en inbjudan till beställning. När
    sista steget på beställningen är gjord ingår du en bindande beställning.

    När du slutfört din beställning kommer det att skickas en orderbekräftelse till den givna e-
    postadressen en orderbekräftelse.

    Är något fel bör du ta kontakt oss omedelbart på e-post .

    Leveranstidpunkt

    Var vänligen att informera oss vilken tidpunkt då ni inte kan ta emot försändelsen. Eftersom Posabi
    AB/Östelenhonung inte kan ta ansvar för försändelser som inte kan levereras.

    Vi kontaktar inte kunden in förväg förutom den avisering ni får från frakt företaget.

    Mottagning av leverans

    Drottningarna kommer troligt vis inom 3–4 dagar efter leverans. Posabi AB/Österlenhonung Kan ej
    ansvara för fel adress eller att adressen är ofullständig.

    Så snart du har mottagit din eller dina drottningar ska du kontrollera försändelsen. Har du stött på
    något problem ska inom två dagar rapporteras till oss. Då tar vi det på vår returgaranti. Vi har en hög
    respekt att kunna leverera bra friska drottningar.

    Ångerrätt

    Ångerrätt gäller inte för levande drottningar alla köp sker på egen risk. Efter som drottningen är en
    speciell produkt. Finns det inga returer eller återköps alternativ på icke önskat köp.

    Skulle det hända något att man förmodan inte kan ta emot drottningen kan man skriftligen kunna stoppa en leverans. Ring eller skicka en mail.

    Ta emot reklamation

    Händer något med drottningen efter leverans har man 30 daga från avresedagen på sig att reklamera. Då ska det redogöras full ut, med en skriftlig och bildbevis. Då har kommer vi att över väga din förklaring och fullt ut ersätta din drottning på våra villkor. Större försändelser ersätts ej.

    Priser och fraktkostnader

    Priserna på sidan omfattar svensk moms. All frakt med bud debiteras separat för varje försändelse.
    Ytterligare fraktkostnader berörande de internationella försändelserna kommer att debiteras separat, samt exportintyg och andra exporthälsodokument.

    Betalning

    Alla beställningar måste för betalas med kreditkort när beställningen är klar. Övriga betalningsmetoder godkänds skriftligt med givande från Posabi AB/Österlenhonung.

    Äganderätten.

    Alla varor förblir Östrlenhonungs ägor tills de är betalda till fullo.

    Ansvarsbegränsningar

    Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå av produkten och på grund av produkten.

    Vi kan inte ansvara för förseningar av väder betingade orsaker som är utan vår kontroll.